13 March 2011

hari AHAD...grrrrrr



ouch....kejap nyer dah AHAD. esok dah kelaz....huwa..malas nyer aku..plan ce'eh sabtu ahad nie nk study la konon.. hampeh.. duk ngadap latop jew mengame pastu makn maggi tdo..makan maggi tido. tu je keje seharian. huh....esok kelaz.....esok ade dentist appoinment... huwa..maklumlah..pakai breces..kne check slalu..ape lg la dr tue nk gerudi gg aku esok nie.. hehe. owh ya...SELAMAT HARI AHAD  kawan ku.


ape kne ngena ngan gamar Tsunami nie?? haha... yela... kesian kat Jepun.. kne Tsunami.. member aku ade sowang ngah kats ana.. g graduation day abg die.. insyALLAH die selamat. amin

4 orang lidi comment:

Anonymous said...

dah pakai braces ke?

(✿◠‿◠) said...

la.....lame dah..dr bualn 1 ari tue... kantoi lame tak jumpe wawa dh kn tak tau nie.

Anonymous said...

hehe...
msti lah...

cmane pakai braces ok ke?

hehe..

Nanti buat la thread pasal braces ni k..

(✿◠‿◠) said...

boley2...t la.. stakat nie.malah nk buat lg.. pic pakai breces pown tak de yg lawo lg. haha.

Post a Comment

saya suke bile kamo comment page saya