09 November 2010

korang akan bosan bace nie!

ok....hari adalah hari jiwang yer kawan2 sekalian. so agak2 geli geleman sikit yer post kali ini bg yang boyish n agak romantika de' amor bagi yg gurlish. disebabkn aku tensyen ngan exam yg susah td (ade kew patot tanyer ape beza EMOSI dengan PERASAAN.) n kerinduan pd hubby so aku pown buat la entry nie. (ERK....ape kne mengene nyer). HAHAHAHA. ok... tanpa melengah kn masa n space kat entry nie... mari kite mulakan. 1..2..3..GO!

Cat Icon Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya. 
(betol2... coz malu la mau nanges ajew depan owg.)

Cat Emoticons Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf. 
(lek-lek dlu... dah cool taufan die..baru la tego.)

Cat Emoticon Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang org yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan putus di tengah jalan). 
(betol...kita tak memerlukan sebab untuk mencintai seseorang..apetah lagi untuk membenci.lg la tak de.)

Cat Icons Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya. 
(yup..betol2.) 

Cat Icons Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!! 
(ice-cream, faster then choc.)

Cat Icons Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian. 
(betol la kowt..coz akan tersenyum2 after kene puji.)

Cat Emoticons Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akan lakukan apa saja. 
(SETUJU!!!! kalau tak suka...ckp awal2 yer..tak ade la kami nie mcm perigi cari timba.)

Cat Icons Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan. 
(owh....tak payah la.)

Cat Icons Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka. 
(blog!)

Cat Icons Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna. 
(sampai mati la akan die ungkit ko kate die tak guna.)

Cat Emoticonssikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita. 
(perfect....BF i slalu tau.)

Cat EmoticonsBila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan. 
(teringat 1st msg dr hubby... betoi2.. mmg jual mahal.)

Cat Emoticons Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan. 
(haha...senyum kambing wat pe.)

Cat Icon Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan denganpersahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam. 
(jgn la duk terus "hai..single lg kew?" mmg reject awal2.)

Cat Icons Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu. 
(kami akan list kn anda dlm folder "org gila")

Cat Emoticon Jika dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.  
(chaiyo..chaiyo.)

Cat Icons Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!! 
(kang tersalah agak..lg aku benggang ade la.)

 Cat EmoticonBila sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah tak jumpa lelaki ini lebih awal.  
(aku tak tanyer mcm tue.)

Cat Icon Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta. 
(search ape kegemaran aku.)

Cat Emoticon Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya. 
(aku akan cari gul plg hot dlm kelaz tue then ukur brape meter dr BF aku.)

Cat Icon Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!! 
(aku lupe dh..sape EX aku.)

Cat Emoticon Satu ucapan 'Hi/Assalamualaikum' sahaja sudah cukup menceriakan harinya. 
(1 msg per day pown dah memadai ok.)

Cat Emoticon Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui. 
(tak lah.)

Cat Icon Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-matanak tackle kawan mereka yang paling cantik. 
(giler ko nk mempergunakan aku.. lg aku cerita benda2 buruk pasal ko kat kawan aku ade la.)

Cat Emoticon Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi. 
(itu yg aku blaja dlm subjek "pengurusan emosi.")

Cat Emoticon Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati.. 
(sape tak nk??)

Cat Icon Senjata wanita adalah airmata!! 
(hahahahaha....ha?)

Cat Icon Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprisebuatnya  (hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis). Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati. Dengan  ini dia tak akan ragu-ragu terhadapmu. 
(balik bawak bini no.2 ..itu BUKAN SUPRISE yer.)

Cat Emoticons Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya. So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah. 
(make sure korang org yg paling ambil berat pasal die..kowt2 ade owg len lg amek berat kew. kang melepas.)

Cat Icon Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa. 
(tak mintak intan berlian pown..nk attention jew.)

hurm....aku pown tak sure la setiap pompuan alami nie kew tak... maybe jawapan slightly akan berbeza2.. ala.. rambut same hitam.hati lain2 lorh.

2 orang lidi comment:

ch0c0late Celup said...

hahaha so true most of it..

Adawiah Aduah said...

hahaha.....tu la...sape suh bace..kn dah bosan. hahaha.

Post a Comment

saya suke bile kamo comment page saya