26 September 2012

3 alasan


aku dah lupe kewujudan blog ni. selepas kawan aku ila inform yang dia baru je lepas baca blog aku. baru la aku terkedek2 cari semula blog ni. Perkara pertama yang aku lihat adalah bila last entry aku buat. fuuyooh.. April 2011. hahaha.. kiranya dah hampir setahu la blog aku ni berkarat. nasib baik blog ni tak kena delete dengan provider. hihihi.

Sekarang ni, korang tahu ape yg bermain dlm fikiran aku? mcm2 cerita aku nak tulis. itu la ini la. sampaikan aku tak tahu nak mula yang mana dulu. hihi.

aku rasa untuk entry come back aku kali ni. aku nk tulis tentang reason aku dh tak aktif tulis blog. Ok kita mulakan dengan alasan paling tidak releven.

Tak dapat access internet
hahaha.. yela. kalau tak ada line internet mcm mana nak update blog kan. hihi sbb tu la aku tak dpt update blog. tp alasan ni tak boley pakai juga. sbb aku boley je lepak Old Town makan2 sambil2 tu guna wifi dekat situ. adoi. tak terfikir pulak. bila jumpe wifi je sibuk ber'fesbuk'.

Sangat bz dengan online boutique
Ni la alasan kedua kau. Perniagaan Yu Yu Kie makin maju. sekarang ni aku dah ada FB kedua untuk jual baju2 ni. ni fb kedua aku. WZ Kawaii. siapa yang suka beli baju on9 boley la beli dengan wawa. harga lg murah dari seller lain. dengan slogan kata baru sekrang ni

"jika harga mahal beritahu kami, jika harga murah beritahu kawan"

Tahun akhir di UKM.
Ni mmg kompem alasan yang kukuh. Mcm biasa la, setiap pelajar tahun akhir mana2 kos akan bz sebab nak naikkan pointer. tapi dah last minute blaja mcm mana pun tak dpt naik tinggi. semua sebab tahun2 lepas abaikan pelajaran. aduhai. menyesal tak sudah. 

Alhamdulillah, akhirnya dapat juga lepas Degree. Lega sangat hati bila check result keluar "TAMAT dengan KEPUJIAN". yippie.. hip hip horeay.

0 orang lidi comment:

Post a Comment

saya suke bile kamo comment page saya