16 March 2011

LELAKI ZODIAK AQUARIUS !!!!


hangin betol la aku ngan sorang mamat nie. bajet bagus.... aku patot percaya instict aku yang kata die bajet bagus la....asal la aku tak caye.

kisah nyer macam nie, 16hb march 2011....ade event kat Putrajaya... so si mamat nie pown perlukan beberapa orang untuk jaga meja pendaftaran. hurm.. event nie kate nyer ramai dato2 etc la yg dtg. entah betol entah tak. kejap kata perlu 15 owg..kejap kata 10 owg. huh!!!! minggu lepas kata mau pompuan 5 laki 5 la... pastu suh aku cari membe2.... aku pown cari la..dapat la 5 ketul termasuk aku seketul..jd la 5 owg.. aku gitau die.. pastu die kata..ok la tue.bagus la dh ade 5 owg. pastu nk berlagak ngan aku nk ajak kwn2 gul die yg hot.. aku tak tau la makwe ke..ex ke.. skandal ke.. aku tanyer..nak buat ape ramai2 kate nk 5 jew. die kate kalo ade lebih...tak payah la.. bg jew la masuk makan. kepala hotak ko... aku ajak membe2 aku nie coz ko yg kata nk bayar RM100/person. kalo ade lebih tak kn member aku dtg nk makan...stakat makan..tak kebuloq la nk g smapai putrajaya nk makan.

dah dua minggu aku tanyer2...die kata nanti..nanti... pagi td aku tanyer..awal2 pg aku tanyer.. mcm mane. ok die kata mlm die inform. ok..then mlm die kol. kata nk 10 owg.

aku : bape laki bape pompuan?
mamat : tengok la mcm mane.
aku : mane boley.esok event..kne decide mlm nie jugak.
si mamat : awak kata awak ade 5 owg kn.
aku : ye mmg 5 owg...tapi komfirm dah kew?

b4 conversation nie....ade lg conversation len..

phone bunyi lagu feveret aku..
aku angkat.

TETIBE
-
-
-
si mamat : esok free pkol bape?
aku : knape?
si mamat : gitau je la !
aku : pkol 5 petang.
si mamat...erm..erm.. lambat nyer..coz ade rehersal.
aku : so kne ade tgh hari? rehersal? kitowang jaga meja jew kn..buat ape rehersal?
si mamat : yela..ade yang kne angkat dulang.
aku : hah? u tak gitau pown. mane la i tau.
si mamat : aduhai... i dah gitau kn.
aku : u...dah dua minggu i keep tanyer pasal event.. u yg kata nanti la..nanti la.
si mamat : yela2... (mcm benggang)
 aku pown trus letak phone... GI MAMPUS KO LA.


yg aku benggang is... aku mmg dh asyik tanyer die pasal event nie...die yg terhegeh2 pastu nk kata aku yg tak tahu. aku mmg dr dulu la ade chemistry eh..cilap..ade instict yg aku tak suke ko.. aku dah cakap kn..aku tak suke laki zodiak aquarius coz tak ngam ngan aku.. skung.. mmg sah n sahih aku sangat2 tak bley masok ngan LELAKI zodiak aquarius..lelaki ok...bukan gul..lelaki.

3 orang lidi comment:

Anonymous said...

saya tahu sape lelaki ini.. hohohoh

Gabriel said...

libra??.. :)

(✿◠‿◠) said...

libra mcm ok jew...

Post a Comment

saya suke bile kamo comment page saya