18 October 2010

aku nie robot kew?

aku pown tak tau la aku nie ape.robot kew.. manusia kew..kadang2.. aku rasa aku nie robot.orang boley sakit kn hati aku ikot suka mereka jew.mentang2 la aku yg akan mintak maaf walau obviously bukan salah aku.n aku nie pown kadang2 bdo gak coz ikot ajew ape owg suh. padahal owg tue nk amek kesempatan atas aku.tah la... stakat nie.. mmg aku tak ade sumone pown yg betol2 jaga hati dan perasaan aku.curious nk tau... akan ada kew owg yg look after what i felt yer? coz asyik aku jew yg jaga hati owg. ade kowt yg jaga hati aku.. maybe aku jew yg tak perasan. anyway..sape2 yg telah dan sedang menjaga hati aku nie.. maceh!!!! besh nye la kn... haha... berangan jew la ko nie wawa... coz dr dlu smpai skung hati ko tue dok di sakiti ajew kowt. tah2 coz ko slalu sakit kn hati owg... mmg la owg sakit kn hati ko balik.jadi bek ko bersihkn hati ko dulu.... betoi gak kn.... aku kne la jgn sakit kn hati owg... so tak de la owg sakit kn hati aku. tp boley aku tau ape yg aku sakitkn hati kowang sangat???? pelik gak aku nie. kowang nak tau tak ape perasaan nyer jadi robot... aku cakap ngan kowang eh... best giler nak mati... kowang pnah rasa? tak pnah rasa? senang jew... kowang duk diam2... pastu kalo ade gf/bf kowang wat kowang sakit hati.. kowang senyap jew.. pastu tak lame pastu kowang ckp tak ade ape2... kowang pnah dengar tak lagu taylor swift "tear drop in my guitar" hahah... ceeh2 mcm tue la.... aku suka part last die... "I FAKE A SMILE SO HE WONT SEE." coz itu la yg aku slalu wat sebenarnyer. panjang2 aku tulis nie... actually point yg aku nk sampaikn is... kadang2 dalam hubungan kne ade gift n take... ape2 pun yg terjadi.. baik kite senyap ajew... biar kite jew yg take n pasangan kite yg gift. insyaallah satu hari nanti pengorbanan kite tue akan terbalas.... amboi2... aku bukan suh kowang mintak balasan... cube la buat tue ikhlas skit. haha... tak de lah.... 
actually mmg diri aku mcm nie. dr kecik. aku lebih suka tengok owg len happy walau pun ia menyakitkn aku. 
(nie baru la point aku nk cakap sebenarnyer )

0 orang lidi comment:

Post a Comment

saya suke bile kamo comment page saya