04 April 2010

owh my gucci~owh my prada~owh my gamelan

4/3/2010 ~ "goodbye gamelan"


kelas tarian gamelan dah habis.
makne nyer tak de dah hari selasa yg menyiksakan.
actually bukan x besh..
tp every week rutin yg same.. so aku bosan la.
lgpun tah hape2 tah planning..
nk orang perform bagus time simulasi kne la bg mase lama.
nie dah tau nk simulasi..lg nak wat rutin tarian len.
aish...mmg la bagus.
pape pown..
tarian gamelan istana nie besh la jugak.
tak de la tarian die sume bosan.
tarian ayak-ayak la paling aku suke.
tarian ayak2 nie tak de la slow n step pown lawa2.

4 simulasi kitowang perform tarian ragam.
fuhh...lecture kitowang semangat nk wat tarian ragam lepas die kate 
dah bertahun2 UKM tak ade org perform tarian tue.
hihihi..aku n kawan2 la yg kne perform.
btw..starting tarian nie..step die mmg lawa.

time simulasi nie la tak de owg nak dtg 4 me.
at least last sem..my parent datang nengok aku nari.
this sem..parent g trganu
bf plak ade trial ecok nyer.
jd aku pown tak cmangat la cangat.
menari 4 penutup pown aku nk duk blakang coz malas nk hafal step.
last sem yela aku rajin duk dpan n hafal step.

dh habis gamelan nie.. tak de chance dah la aku nk nari2.
aish..bosan la pulak..
nari2..golek.. kat bilik sudeyh..
4 junior..amek la seni tari gamelan.
besh la weyh 
hahaha..
4 all my gamelan frenz..thanks ajar wawa ape yg patot.
ulala. =)

0 orang lidi comment:

Post a Comment

saya suke bile kamo comment page saya