09 April 2010

exam final~food lunch~topup

~9/4/2010~ "ordinary fridy"
owh..
bile la aku nak STUDY..
asal duk bilik jew mesti ngantok n macam2 godaan ade..
nak nengok movie la..makan la.. men game la..
bile la nak study.. 
exam dah dekat..
hurm..dh la sem lepas markah terok..
sok..bf datang UKM ajarkn ekonomi..
hopefully it worth..
tp bf aku nie kalo ngah ajar owg die garang..
so aku kne cenyap jew..kang die marah..
anyway..pape pown..aku redho jew result..
coz i know...my effort little..then i get little mark lol.
n vice versa.

ok..aku baru balik dari pusanika.
aku g pusanika coz nk g cucuk duit n nak beli topup point kat maybank..
aleh2..sampai2..
maybank OUT OF SERVICE.bengang nyer aku..
that time dh pkul 10...aku pk kalo aku balek nek bus pkul 10 pown ok gak..
tp bile pk2..em..tak pe la.. stay la kejap untuk beli lunch aku & member2..
owh...lunch yana..aku tercilap letak kuah.. 
die nak asam pedas.tp aku terletak kuah kari.coz colour kari 2 same mcm asam pedas..atas die merah jew coz minyak..aku ngat la asam pedah..
owh...cian yana.. (cowi ye moncet)


so nampak nyer..ari nie tak dapat la aku jual topup..
perniagaan aku dh la semakin maju.
kalo dulu 200 tue nak habis amek mase 2 minggu..
ckung..ceminggu jew 200 dah abis..bagus la kan..
tp tengah2 niaga mcm nie.. maybank lak wat hal..
mati aku kalo pelangan lari..dah la kat cini pesaing sengit...
aras aku jew ade 3 orang jual topup..
bilik dekat2 ngan aku pulak tue...ish..ish..
tak pe..rezeki ade di mane2 kan.
btw..sape yg nak jual topup tue..jgn la..
coz untung nyer ciput jew..
untuk 200 ringgit kowang topup.
just dpt keuntungan 1RINGGIT MALAYSIA jew.huh.
aku teruskan pown coz aku dh bayar modal rm50.
so untuk dapat balik modal aku 
kne topup kan owg sebanyak 10000 giler btol la.
bersamaan dengan 50 kali aku beli 200 point topup 2.
setakat nie..aku baru 2 kali jew.
nie nak masuk yg ketiga la nk beli 200 point tp maybank wat hal.
tak pe..SABAR jew k..ade la hikmah nyer kan..

0 orang lidi comment:

Post a Comment

saya suke bile kamo comment page saya