29 April 2010

“alam & manusia”

Hari nie last paper FINAL aku. Hurm ape yg dalam lecture note mmg la senang. Tapi yg kuar exam tadi sangat la susah. Rase macam tertukar ngan budak Bio kowt.. ade kew..budak math disuruh blaja Bio. Aiya.. yg simple sudah la. Nie cucah.. manyak kne hafal la. Tapi terus kan jew la menjawab. Then member aku pown cakap..lecture laki mmg suke cucah kn student kowt.. aku pown PK.. yela.. betol. Lecture laki en pown suke wat soalan susah. Nie yg “alam & manusia” nie..lecture pompuan tue wat abcd jew.. yg lecture laki nie..semanagt buat 5 soalan ESEI…adoi..penat aku nk menjawab. Pape pown..exam FINAL dah abis.. aku pown dah nak start cuti.. bosan la kat umah. Wifi tak de.. adek-bradek tak de. Hurm.sedeh benar hidup ku.. nk keje..sah2 parent tak bg.

0 orang lidi comment:

Post a Comment

saya suke bile kamo comment page saya