25 March 2010

"bukan sangka buruk tp reality"

~25/03/2010~ "Lecturer n member yg EMO"

Lecture stat aku merajok..
atas reason yg tak munasahbah..
just becoz ade student yg bagi komen
bahawa die tak dapat terima pandangan pelajar..
tp..mmg betol pown..semua cadangan pelajar die argue...
jd wat ape kitowang bg cdgan kn..
tah hape2 tah..
disebabkan tue.. kelas lecture yg suppose ade hari nie..
trus batal..sebabkan sowang jew..
die tak nak ajar..
ish..ish..cetek btol pandangan lecture nie..
childish btol..
<'bukan kutuk lecture k.. just a knowladge to share'>

bile pk2..ade gak sowang member aku nie..
perangai pown macam die..
emo tak tentu pasal..
kitowang lambat g tau yg kelas yg suppose start pukol 9 tukar start pkul 10 
pown die nk emo..
pdhal kitowang baru jew tau..
n tak sempat pown nak halang die dr nek bus..
then ape owg nk kata sume nk bantah..
bajet pandai <'mmg die pandai pow'>
tp the way die nk argue n menang i everything wat owg menyampah..
<'not sure aku sowang jew rasa or dak len pown rase ape yg aku pk'>
kalo nk cite mmg banyak benda yg aku terasa gah ngan die..
mule2 benggang gak la n clalu la gak argue ngan die..
yela dah owg asyik argue kite jew.. n loook down at us..
sape tak benggamg..
last2..ckung nie.. aku wat bdo jew..
lantak ko la nak tunjuk pandai..
aku tak layan..
nk tunjuk pandai g jumpe owg len..
kalo ngan aku..talk to the hand

0 orang lidi comment:

Post a Comment

saya suke bile kamo comment page saya